2015. május 10., vasárnap

News

Sziasztok:) !Szép tavaszi napot kívánok nektek! :)) Meghoztam a 12. részt! Remélem mindenkinek tetszeni fog!:) xoxo Merci!

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCvZ9f4mhDeFx0VDJVoQB1VQ

12. rész

Egy átlagos reggel átlagos emberekkel egy átlagos házban.Ez az a dolog ami nálunk egyenlő a lehetetlenséggel.Minden nap minden percében történik valami.Ez a mai reggelen is így volt.Álmos fejjel könyököltem fel az ágyamról.Mike és Luke kiabálása mára már megszokott lett de most a szokásosnál idegesebbnek tűnt a hangjuk.Az az érzés fogott el hirtelen, hogy "Ha most lemegyek leordítom a fejüket".Idegesen baktattam ki a szobámból még a kilincset sem láttam normálisan.A lépcső tetejéről már láttam a fiúkat akik épp egy újságon civakodnak.
-Hey srácok!-hunyorogtam-Nem lehetne ezt egy kicsit halkabban?-Hemmo és Mike rám néztek mintha sosem láttak volna embert akit kora reggel felvertek az ágyból.
-Jóreggelt Hanna!-nyomott puszit a homlokomra Ash-Nem igaz,hogy még ehhez nem szoktál hozzá.-Nevetett miközben lesétált a lépcsőn.
-"Hanna Irwin szorosabb viszonyt ápol a 5seconds of summer gitárosával Michael Clifforddal?"-Szemeim tágra nyíltak a meglepettségtől.Mégha Luke Hemmings-et írták volna megérteném de Michaelt egyáltalán nem.
-MI A SZAR?!-Hangom a szokásosnál vékonyabb volt de Hemmo csak folytatta.
-"Miss.Irwin a banda tagjainak igen csak megnehezíti az életét főleg az utóbbi hetekben.Az autóbalesete után igen csak távolság tartó lett Calum Hood-al.Lehet,hogy a banda szívtiprója Michael elcsavarta a lány fejét?Az utóbbi napokban igen sokat látták együtt a két szerelmes párt kéz a kézben."
-Na jó ez nem igaz!!!-Szaladtam le a lépcsőn és megnéztem a cikkhez csatolt képet.Hemmo-ra néztem de ő még csak rám se bagózott.
-"Legfrissebb híreink szerint Hanna nemrég súlyos tüdőgyulladást kapott egy hisztije után."-folytatta-"Talán egy újabb díva hugicával állunk szemben?"-Itt telt be a pohár.Kikaptam az újságot Hemmo kezéből.Lehuppantam a kanapéra és zokogni kezdtem.
-Ugyan Hanna...-Ült le mellém Ash-Kit érdekel mit mondanak az emberek?Mi tudjuk mi az igazság.
-Te ezt nem érted...-Töröltem könnyeimet.
-Figyu  kislány...Egy újság miatt se sírj!A twitteren a rajongóink imádnak téged!Nem fogják elhinni.-Nyugtatgatott Mike és felém nyújtott egy papír zsepit.
-Luke...-fordultam felé-Ugye te nem hiszed hogy én és Mike...-a szavamba vágott.
-Nem!...Nem hiszem el.-mosolyodott el de éreztem ,hogy bántja a dolog.-Lehet hogy vannak utálóid.-sétált felém-Kinek nincsenek?-guggolt le elém.-De mindig gondolja arra amit most mondani fogok. "Amíg vannak olyan emberek akik utálnak valamit rohadt jól csinálsz!"-mosolygott azzal a tipikus Luke arccal.
-Na és mi van Calummel?-Nézem kérdően Ashton-ra.


-Dobtam neki egy üzenetet este és hívtam is de nem vette fel.-Szólt Mike.
-Nagyszerű...akkor most mi lesz a holnapi koncerttel?-Morcoskodott Luke.
-Addigra csak előkerül.-Kacsintott Ash.
-Figyu srácok én kajás vagyok úgyhogy együnk valamit-Hoztam fel az ötletet.A teraszajtón egy csapzott hajú srác sétált be zihálva.
-Cal! Te hol a fenében voltál?-mordult a fiúra Luke de mielőtt ezt kimondhatta volna a srác összeesett.
-Úristen ! Mike segíts bevinni a szobába.-Pattantam le a kanapéról és egyből a segítségére siettem.
-Hanna menj arrébb mi felvisszük.-Lökött arrébb Mike.Semmit sem értettem újra...Mi történt vele?Ki kellett derítenem.

-2 ÓRÁVAL KÉSŐBB-

Semmi...Semmi életjelet nem mutat.Egyre csak azon jár az eszem,hogy mi történhetett de még itt volt az újságcikk is amit nem hagyhattam annyiban.Megkerestem a magazint amiben a cikk volt és felhívtam a szerkesztőt de csak a titkárnője vette fel aki egy időpontot adott mára.Meg kell magyaráznom ezt az egészet.Mindenki Calum-el volt elfoglalva így szinte észrevétlenül suhantam végig a házon a táskámat keresve.Közben össze szedtem minden gondolatom és próbáltam megfogalmazni magamban,hogy mit mondok majd.Nem akartam taxival menni így sétáltam.Minden egyes utcán ahol ténferegtem az emberek lenézően néztek rám.Kezdett üldözési mániám lenni.Mikor megpillantottam az irodaházat egy pillanatra eltántorodtam az egésztől."Hanna szedd össze megad"Ez a mondat fogalmazódott meg bennem abban a percben.Még be sem léptem az ajtón de már tudták ki vagyok és azt is hogy kihez jöttem.
-Miss.Irwin! Erre tessék.-szólt egy szőke magas modell alkatú nő.Felvezetett Mrs.Carterhez akit újságíró tanoncok tizede vette körül de amint meglátott kitessékelt mindenkit a teremből.
-Nos Miss.Irwin miért látogatott el hozzám.-Gúnyosan mosolygott miközben tollát kattogtatta.
-Tudja a minap megjelent rólam egy cikk ami teljes egészében hazugság.-Néztem bátran világos zöld
szemeibe.
-Nos itt az ideje,hogy elmondja mi az igazság.-A kattogás abban maradt és feszülten figyelte minden mondatom és miden gesztusom.Próbáltam semmi érzelmet nem mutatni.Elmondtam mindent a balesetről és arról hogy mi volt köztem és Cal közt. A látomásokról és az egyéb Cal féle dolgokról egy szót sem mondtam.Arról is felvilágosítottam ő nagyságát ,hogy Mike-al semmi sincs köztünk.
-Na és mi van Luke Hemmings-el?-Tette fel a kérdést cinikusan.-Jóképű, rock stár.Biztosan nem közömbös.-Egy pillanatra azt sem tudtam mit mondjak. Csak ültem és vártam,hogy valami történjen de akkor eszembe jutott,hogy ha most nem mondom el máskor úgy is kiderülne.
-Luke-al...együtt vagyunk.-Erre felcsillantak izzó szemei és láttam,hogy minden egyes apró részlet érdekelné rólam és Hemmo-ról.Nem mondtam neki semmit csak annyit amennyit úgy éreztem tudnia kell.Az interjú végén megköszönte az információkat és elköszönt.megkönnyebbülten sétáltam haza és már nem érdekelt ki mit hisz.De ami a következő nap várt  azt én sem gondoltam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése