2015. május 17., vasárnap

The Truth

Sziasztok! :) Szép napot mindenkinek :D Itt az Amnézia legújabb része:) xoxo Merci

13.rész

Mivel mindenki Calummel volt elfoglalva így nem is hallották, hogy hazajöttem.Óvatosan surrantam be a szobámba és lefeküdtem aludni.Reggel minden csendes volt.A nyári nap kellemes sugarai simogatták bőröm és a halk szellő cirógatta a hajam.Elégedetten ültem fel ágyamon és túrtam bele kusza hajamba.Arra gondoltam, hogy "Mostmár minden jó lesz".A telefonomat keresve rúgtam le a takarót magamról.Körülnéztem de a telómat sehol sem láttam.Nem mintha akkora kupi lett volna a szobámban.A fürdőszobába siettem és amit a tükörben láttam kicsit megrémisztett.Gyorsan megmosakodtam , felkötöttem a hajam és egy enyhe sminket vittem fel arcomra.Mikor késznek nyilvánítottam magam akkor egy hordható ruhát kerestem a szekrényemben. Ruha ruha hátán de egy normálisat sem találtam.Nagy meglepetésemre előkerült az egyik farmerom zsebéből a telefon de azt sem tudtam, hogy került oda.Nem idegesítettem magam nagyon í ruhán ezért arra jutottam , hogy egy egyszerű kis farmernadrággal és egy rövid ujjú pólóval kibékülök.Magamra vettem a kiválasztott ruhadarabokat és lebaktattam a lépcsőn.Teljesen üresnek és kietlennek tűnt a ház.A konyhába mentem ahol egy bögre kávét készítettem magamnak. Közben a telefonomon kutattam a mai híreket.Az interjút kerestem ahol tisztára mosom a 5sos-t és nem sok keresgélés után rá is bukkantam a cikkre.
"A 5SOS újdonsült dívája felháborodottan nyilatkozott magazinunknak az őket ért vádakért"-Már megint dívának nevezett.De ahogy most visszagondolok nem is voltam mérges.-"Miss.Irwin a minap felkereste magazinunkat,hogy elmondja az igazságot Michael Cliffordról és Luke Hemmingsről.Állítása szerint Michael-el semmi sincs köztük szimpla barátságnál , viszont a banda jóképű énekesével szorosabb lett a viszonyuk a baleset óta.Vajon Luke elcsavarta véglegesen a lány fejét vagy ez ismét egy futó kaland Luke életében?"-A cikket olvasva végig gondoltam minden egyes szót amit leírt.Semmi sértőt nem találtam a "díva" elnevezésen kívül.Örömmel zártam le a telefont és fejeztem be a reggeli kávémat.Beszélgetésre lettem figyelmes az emeletről. A poharat letéve gyorsan felsiettem Cal szobájába és meglepődötten láttam , hogy minden rendben.
-Minden oké srácok?-Tettem karba kezeim és egy kis mosolyt csaltam arcomra.
-Jóreggelt!-Köszöntek kórusban még Cal is aki félholtan feküdt.
-Minden a legnagyobb rendben van.-Nyomott csókot ajkamra Luke.
-Örülök neki!-Mosolyogtam rá.
-Este nem is láttalak.-Vágott szomorú fejet és lebiggyesztette ajkait.
-Fáradt voltam és elmentem aludni.-Füllentettem egyet.
-Héééé! Hanna!-ölelt meg Mike.-Mit főztél ma reggel?-nézett rám kiváncsian.
-Sajnálom Mike de ma te vagy a soros.-Fejemet Luke vállára hajtottam.
-Szia Hanna!-köszönt Ash is aki el nem mozdult Cal ágya mellől.Beszélnem kellett Cal-al, hogy mi történt vele.Elgondolkodva pásztáztam Cal arcát aki ugyan ezt tette.
-Héé! Föld hívja Hanna-át!-Zökkentett vissza a valóságba Mike.
-Bocs csak elgondolkodtam.-Már levágta a helyzetet és kitessékelt mindenkit a szobából.Az ajtónak dőlve álltam és Cal-t pásztáztam.
-Gyere közelebb.-nyögte fáradt hangon.Lassan közelebb sétáltam hozzá és leültem az ágya szélére, majd belekezdtem.
-Hogy vagy?-Tettem karjára a kezem.
-Jólvagyok!Köszönöm...-láttam mennyire fáj neki már megszólalni is.
-Mi történt tegnap este?-arcom elkomolyodott.A levegő nehezebb lett.
-Nem beszélhetek róla.Elmondanám neked nagyon szívesen de... nem lehet.-szemei könnybe lábadtak.
-Nekem bármit elmondhatsz.-Néztem nagy szemeibe és próbáltam győzködni.-Kérlek! Hallgass rám ! Könnyebb lesz neked is és nekem is.Megoldunk mindent.-Hosszasan fogatta szemeit és tanakodott mit tegyen míg végül el nem kezdte mondani az igazságot.
-Amit most elmondok csak te tudhatod és senkinek nem mondhatod el!-Mondta komoly arccal.

1 megjegyzés:

  1. Sziaa! :) Vár rád egy meglepetés nálam! ;) Katt a linkre: http://youonlyliveonce5sos.blogspot.hu/

    VálaszTörlés