2015. április 21., kedd

Revenge started

Sziasztok:)) Mostmár wattpad-on is elérhetőek a részek:) http://www.wattpad.com/myworks/37632647-amn%C3%A9zia

9.rész

Végre vége volt ennek az egésznek Calum és köztem de valahogy úgyéreztem,hogy ennek lesz még folytatása.A nappaliban senki nem vette észre ahogy Cal átszelelt bosszús léptekkel.Ashtonnal beszélnem kellett.
-Figyelj Ash.-Sétáltam felé.-Sajnálom ahogy viselkedtem és ne haragudj rám.Mostmár megígérem minden rendben lesz.-Tüsszentettem egyet ami köhögésbe fulladt.Mire nagyjából helyre állt a navigációm már kétoldalról Luke és Mike fogott.
-Semmibaj!-nyomott egy puszit a homlokomra.-Viszont most azonnal sipirc az ágyba!-Nem ellenkeztem vele.A két fiú felkisért a lépcsőn egészen a szobámig.
-KITALÁLTAM VALAMIT!!!-Kiáltott fel Mike lelkesen.-Tartsunk mese maratont!Hozok popcornt és egy halom mesét.Mitszóltok?-Semmi kifogásom nem volt ellene.Ez még mindig jobb mint egyedül gubbasztani a szobámban.
-Nagyon jó ötlet Mike!-arcon pusziltam hálám jeléül.
-Szerintem is jóötlet Mike.-Felém fordult.-Én bekísérlek a szobádba, Mike te pedig csinálj popcornt.
-Persze minden piszkos munka rám marad!-forgatta szemeit.
-Te ne panaszkodj!-mordult rá Hemmo-Te puszit is kaptál.
-Jajj fiúk nyugi!Luke büntiből te csinálsz popcornt és Mike kísér be a szobába.Mindenki a dolgára!
Mint egy hat éves kisfiú aki épp megsértődött úgy ment le a lépcsőn Luke.
-Köszönöm Michael.-Néztem rá hálásan-Mindent köszi.
-Ugyan!-Mosolygott azzal a tipikus Mike vigyorral.-De ugye tudod,hogy ezzel nincs vége ennek az egésznek Cal és közted?-Pár perc csönd telepedett ránk.
-Sajnos sejtem...-Hajtottam le a fejem.-Mike?Ugye segítesz nekem vissza emlékezni,hogy miért akart engem bántani Cal?
-Persze,hogy segítek.-Komorodott el arca.-De először arra kéne rájönnünk,hogy mikor bevillant valami miket csináltál.-Pár percet gondolkodtam,hogy mit is csináltam mielőtt elájultam.
-MEGVAN!-felcsillant a fiú szeme-Minden egy érintéssel,egy ismerős illattal vagy épp egy képpel kezdődik.
-Ez az!Talán ha...-forgatta szemét-nem nem ezt nem csinálhatjuk!
-De Mike muszáj...értem és értetek.Ezért lettem olyan ideges mikor Cal hozzámért.-Ökölbe szorított kezeit megfogtam mire ő felém nézett.
-Üss meg Mike...meg kell tenned.-szemei kikerekedtek.
-De Hanna soha...érted soha nem tudnálak bántani!
-Most muszáj lesz...-Komódosan álltunk fel és egymás szemébe néztünk.-És most pofozz meg.
-Nem lehet...én-Felment bennem a pumpa-Mike megkértelek rá,hogy tedd meg!Ha ezt nem csináljuk végig nem tudunk meg semmit!Tedd meg!-Hahotázott párat de nem ütött meg.Megpróbáltam felbőszíteni.-Gyáva vagy Mike!Egy áruló! Gyűlöllek téged és nem csak én hanem a többiek is.-Arcán végigsöpört a harag.Szemei tűzben égtek kezei pedig ütésre készek voltak.Gondoltam még ráteszek egy lapáttal,hogy biztosra menjek.-Tudod valami borzalmas a hajszíned!Utálom a kéket úgy mint téged!-Ennyi kellett csak neki és betelt a pohár.Hangos csattanás hallatszott a szobában.Én a földön landoltam az ütéstől.
-TE NORMÁLIS VAGY?-Rontott be a szobába Luke aki a döbbenettől a tálat is kiejtette a kezéből.-Jól vagy Hanna?-Segített fel a földről.
-Luke hallgass meg!-Próbált magyarázkodni de Hemmo lökdösni kezdte.
-Miért tetted ezt?Egy nőt nem ütünk meg!Nem vagy férfi!
-Én nem vagyok férfi?Ha tudnád ki ütötte meg el sem hinnéd.
-Micsoda???-Nem bírtam tovább.Arcom égett a pofontól de a józan eszem még megmaradt.
-ELÉG!Mindenki higgadjon le a bús picsába!Most pedig mindenki leül a seggére és végighallgatja az egészet.-Luke szúrós szemmel nézte Cliffordot.-Kezdve veled szőke herceg.
Hogy elkerüljem a további verekedést a szoba két sarkába ültettem a 2 vadállatot és elkezdtem mesélni Lukenak mindent.Azt is,hogy direkt idegesítettem fel Cliffordot ,hogy megüssön.
-Uramistan...-a mese végére érve már Luke mindent tudott de megkértem.hogy tartsa az egészet titokban.
-Sajnálom Hanna a pofont.-Fordult felém Mike.
-Én kértem!Nincs okod szabadkozni.
-Még ha emlékeznél valamire mondhatnád ezt...de még csak nem is ugrott be neked semmi.-Odasétáltam hozzá és a széke mellé guggoltam.
-Még ha nem is történt semmi akkor is megtetted mert én kértem.-Fejét elfordította.-Héy!Igaz barát vagy!-Mosolyogtunk egymásra.
-De hogy lehet,hogy nem emlékszel semmire ezek után?-szólt a hátam mögül az ismerős hang.
-Nem tudom...-Álltam fel és vele szembe fordultam.
-Én tudom...-Pattant fel Mike.-Mikor emlékeztél mindig más érintett meg.Igaz?Talán csak az kell,hogy ő tegye ugyanezt.-Elgondolkodtató volt az amit mondott.
-Nem!Én ebbe nem megyek bele!Még egyszer nem!
-Luke higgadj le...Igaza van.Végig kell csinálnunk.Meg kell tudnom mindent.-Hosszas csend után Luke törte meg a csöndet.
-Bocsánat.Sajnálom,hogy azt hittem direkt ütötted meg Hannát.-Nyújtott kezet Hemmó.
-Én sajnálom,hogy egyáltalán megtettem...mégha az ő kérése is volt.-és kezet fogtak.Neméppen a legszokványosabb módon mivel valahogy (az isten tudja,hogy) a földre került mind kettő.
-Na srácok hamár úgyis a földön vagytok akkor szedhetjük a popcornt.Nemigaz?-Húztam fel szemöldököm és mosolyogtam rájuk karba tett kézzel.
-Nekem van egy jobb ötletem.-Szólt Clifford és egyből a földre rántott.
-POPCORN CSATA!!!-Üvöltötte el magát a szőke.Ezzel vette kezdetét a Popcornok Háboruja.

Köszönöm a figyelmet:) Néhány bíztató kommentet hagyjatok:) https://www.youtube.com/watch?v=txJGz8xVfmI&feature=youtu.be 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése