2015. április 27., hétfő

A dull day

Sziasztok!:) Remélem minden oké veletek:) Emlékeztetnélek titeket a képekre !! :) Mindenki amennyi 5sos rajongót ismer csináljatok sok sok képet:) Jöjjön a következő rész! Puszi:)
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCvZ9f4mhDeFx0VDJVoQB1VQ
Wattpad: http://www.wattpad.com/myworks/37632647-amn%C3%A9zia

10.rész

Egész jól alakult a popcorn csata.Sokat nevettünk egymáson és Mike-on aki azzal szórakozott,hogy bedugta a pattogatott kukoricát az orrába.Vicces volt hárman aludni egy ágyban főleg mikor lerúgtam mindent na meg mindenkit az ágyról.Másnap kipihenten ébredtem fel.Felülve az ágyon nem találtam senki ahogy a telefonomat sem.Lázasan keresgéltem a párnák és takarók alatt amíg meg nem találtam."Uramisten!Már ennyi az idő?" Na igen 10 óra volt.Túl sokáig voltunk fenn a srácokkal az tény de nem gondoltam volna,hogy eddig fogok aludni.Kócos hajjal és pizsamában caflattam le a lépcsőkön.Furcsa csend volt a házban.Ilyenkor már rég Mike csámcsogását szoktam hallgatni és Ashton idegesítő okítását,hogy:"Mike ne egyél úgy mint egy malac!"Körülnéztem a lépcső alján és egy kis cetlit pillantottam meg a hűtőn.
"Jóreggelt!Nem akartunk felkelteni.Interjúra mentünk egy óra felé jövünk! Mike xoxo"
Király!Enyém a ház.A helyzetet kiélvezve először bekapcsoltam a tv-t és készítettem magamnak egy kávét.Minő meglepetés a srácok voltak a tv-ben.A kávém mellett néztem ahogy a fiúk sok vicces kérdésre válaszolnak.Nagyon mókás volt.Felhangosítottam a tv-t,hogy halljam a konyhába is.Kivittem a kávésbögrémet és felbaktattam az emeletre ahol felvettem egy normális göncöt és rendbe tettem magam.A nappali ágyán megcsörrent a telefonom.Kánforként szaladtam át a házon egészen a nappaliig.Rávetettem magam az ágyra és felvettem a telefont:
-Szia Horkolós! Miújság?
-Szia Nagy Piros kutya! Már megittam a reggeli kávém és fel is öltöztem!Láttalak titeket a tv-ben!
-Minő meglepetés.11-re érted megy Carl a sofőrünk és elhoz hozzánk!
-Hová megyünk?
-Titok!-a szavába vágtam
-De Mike...-és letette.Jellemző.Sosem mondanak semmit.Mindig magamnak kell rájönnöm mindenre.A táskámba pakolásztam 1-2 dolgot és az órára pillantottam.Már fél 11? Úristen.Sietnem kellett.Leértem a ház elé és egy nagy fekete BMW állt előttem.
-Miss Irwin?-Szólt a rekedtes hang.
-Én lennék.-próbáltam az arcát fürkészni a fekete üveg mögül.
-Szálljon be kérem.-Beszálltam a kocsiba.Beülve csodáltam a szép tiszta fekete színű autót.
-Hová megyünk?-Tettem fel félénken a kérdést.
-A srácok azt mondták ne mondjak semmit.-Válaszolt kedvesen.Türelmesen ültem végig az út hátralévő részét.Egy étterem előtt álltunk meg.
-Megérkeztünk.-Udvariasan kinyotta Carl az ajtót majd azzal a lendülettel el is tűnt.
-Aúú!-Hallatszott a hangos nyavalygásom.-Ashton! Ez nem volt szép.-Dorgáltam meg a bátyámat aki huncut mosolyával nevetett.
-Jaj elnézést hercegnő!-Mérgesen forgattam a szemem.
-Dugulj el!-kis szünet-Hol vannak a többiek?-Tanakodtam a táskámat rendezgetve.
-Gyere utánam.-Besétáltunk az étterembe.A terem sarkában egy óriási asztalnál ült a 3 eszement fiú.Minden lépésemet követték a bennülő kislányok.Szinte megöltek a nézésükkel de csak egy igazán...Calum.Igaz ő nem kislány de mégis olyan féltékenységgel tekintett rám mint a többiek.
-De jó a hajad Hanna! Elestél?-Jegyezte meg Mike.
-Én nem vagyok olyan ügyetlen mint te kedves Michael.
-Na jó abba hagytam! De tényleg csinos vagy!
-Köszönöm.-Szépen próbáltam leülni a székemre de nem szabadultam a bókoktól még most sem.
-Elbűvölő vagy.-Nézett rám Luke.Szinte belepirultam ebbe a mondatba.
-Jól nézel ki.-küldött egy eröltetett mosolyt felém Cal aki a szalvétával szórakozott.
-Köszi.-Végignéztem a társaságon.-Szóval kajálni jöttünk vagy szalvétákat hajtogatni?-Kérdeztem a srácoktól.
-Persze,hogy kajálni.
-De akkor rendeljünk is valamit!-Mindenki lázasan páztázta az étlapot és a kínálatok közt válogatott.
-Mike édes te mit választottál?-csavargatta a haját Luke.
-Én téged eszlek meg.-Pirult el Mike aki hevesen rebegtette szempilláit.A rendelésünket szép lassan felvették majd ki is hozták.Két tizenhat év körüli lány jött az asztalunkhoz.
-Bocsi srácok ,hogy zavarunk de kérhetünk egy autógrammost és egy képet?-A többiek jókisfiú módjára elálltak és megölelték őket majd autógrammot is adtak.
-Hanna lefényképezel velük?-Bólintottam egyet majd csináltam egy képet a rajongókról és a majmokról.A lányok megöltek már csak azzal is amilyen rosszindulattal néztek rám.
-Köszönjük srácok!Szeretünk titeket!-Köszönték meg a képet és az aláírást.Még láttam ahogy hátranéznek rám és egy gúnyos vigyorral az arcukon távoznak az étteremből.Unottan ettem meg az utolsó falatokat a kajámból mikor a többiek kérdezősködni kezdtek.
-Mi baj van Hanna?-Kérdezte a bátyám.
-Semmi csak annyira csúnyán néztek azok a lányok akik itt voltak.Tuti utálnak mert veletek vagyok.
-Ez butaság.-szólt bele Luke.
-Aki téged nem szeret azt mi sem szeretjük.-Kacsintott Mike egy vigyorral kísérve.
-Hagyd őket a francba nem érnek annyit.-Mosolygott Cal is.
-Köszönöm srácok.-Furcsa de sokkal jobb kedvem lett.A délután hátralévő részét az egész csapat együtt töltötte de még én sem tudtam milyen meglepetés vár rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése